17 oktober 2008

Moderskänslorna svallar!

Definition på hälsa, hälsofrämjande arbete, förebyggande åtgärder, statistik, äldre och hälsa, hälsa i arbetslivet, barn och hälsa, barnkonventionen... Nej, jag tar ledigt från studerandet ikväll och imorgon, ja kanske hela helgen. Huvudet är tomt och fullt på samma gång... Hur nu det kan gå till? Är det det som kallas vacuum kanske?!

När jag kom hem från skolan idag låg lella Levi på sängen och när han såg mig blev han så glad. Han började skratta och jollra och blev alldeles förtjust över att komma upp i min famn. Det är en sån fantastisk känsla, som inte går att beskriva riktigt. Jag blir helt lycklig, varenda cell i min kropp spritter till av glädje och moderskänslorna bara genomsyrar hela mitt sinne. Vad jag älskar mina barn!!!


Visst är min lilla son söt!

Inga kommentarer: