08 oktober 2008

Drömmande mysterium

Inatt har jag drömt om allt möjligt men framför allt har jag besökt en plats i Sverige. Jag har aldrig varit där i verkliga livet. Jag vet inte hur platsen ser ut eller hur den såg ut i drömmen. Vad drömmen innehöll mer än att den utspelade sig på en plats som hette Gagnef har jag glömt. När jag vaknade satte jag på datorn med en gång för att se vad det var för ett ställe. Det enda jag visste innan var att det låg i Dalarna. Dock måste jag väl medge att läsningen på kommunens hemsida var ganska tråkig. Den inbjöd mig inte till någon större lust att sätta mig i bilen för att besöka denna plats i alla fall. Man kan ju börja fundera varför man drömmer så konstiga drömmar? Vad pågår i mitt undermedvetna egentligen? Har jag en omedveten längtan att bli dalmas? Längtar jag efter en man med knätofsar? Jag vet inte. Men om det hänger på några knätofsar för att slippa sådana här drömmar i fortsättningen, får jag väl ordna några till Krister. Det vore ju bra mycket roligare att få drömma om att man var... Jaha du, nu blev du allt nyfiken! Det får bli min lilla hemlighet. Allt avslöjas inte i denna blogg.
Ha en skön dag!
Cathrine

Inga kommentarer: