09 september 2008

Utmana mig!

Hello alla läsare!
Har nu infunnit mig på hotellrummet efter lite botanisering i en del klädbutiker, väskbutiker och strosande på stan. Hittade dock ingenting och tur var väl det kanske. Eller hur, Krister! Denna utflykt med kurs, resa och uppehälle är tillräckligt dyr ändå. Hoppas att jag snart kommer att få in pengar så att hålet i kassan kan fyllas. Vi stannade dock till på en liten spansk/mexikansk restaurang med skojfriska servitörer. Det var god och stark mat! Kanske inte den bästa ur kalorisynpunkt men jag hade bestämt mig innan att jag inte tänker vara snål mot mig själv och bara tvinga i mig sallad och sånt när jag är här men att jag heller inte tänker frossa. Tycker att jag klarat detta. Däremot tänker jag åtegå till smalmat så fort jag kommer hem igen. Då är det slut för den här gången med att äta onyttigt under kontrollerade former. Ska strax ta itu med mina läxor... Vi har fått hemuppgifter tills imorgon och för att hinna med dem innan tröttheten tar överhanden är det nog bäst att sätta igång snart.
Jag vill ändå här och nu passa på att tacka alla er som läser min blogg och ger mig kommentarer och gästboksinlägg. Det är verkligen kul med responsen! Ni får gärna ge mig lite frågor eller uppslag om vad jag ska skriva om. Det vore faktiskt en utmaning att få skriva något på betällning. Vem vet... jag kanske klarar det?! Utmana mig...

Inga kommentarer: