11 september 2008

Livet är en dans...


Jaha, då är jag tillbaka i den gamla välkända hemmemiljön. Ibland undrar jag om livet är en dans mellan leksaker, gympakläder från gårdagen, väskor, skor, disk och dammtussar? Jo, jag glömde alla smulorna på köksbordet och bänken också. Visst är det skönt att få vara hemma hos familjen men servicen på hotellet är inte dumt, inte dumt alls. Jag tror att jag ska kalla till ett familjeråd för att vi ska kunna komma överens om vilka ordningsregler vi ska ha här hemma. Hoppas att Krister kommer hem snart, så att jag hinner göra mig i ordning. Jag ska nämligen ut och äta mat ikväll tillsammans med "Inge Smart-gänget". Jag tror det blev kinamat...GOTT! Ska idag se till att välja det smalaste alternativet. Jag tycker ju praktiskt taget om alla rätter de har, så det ska ju inte behöva bli några problem. Just nu är jag både trött och hungrig men det blir nog andra tongångar om någon timma. Vi brukar nämligen ha väldigt roligt när vi träffas.
Ha det så bra! Glöm inte bort att utmana mig om något ni vill att jag ska skriva om!!! Använd e-post, gästboken eller skriv ett inlägg.

Inga kommentarer: