25 november 2008

Tävling

Idag är en stor dag för "Din Syster", mitt företag. Företagets första annons är ute. Laxånytt fick äran att vara en del i denna historiska händelse. Skämt åsido - eller allvar åsido. Det känns i alla fall som en rejäl milstolpe eller som att startskottet har avfyrats. Kul är det i alla fall.

Jag har dock ett litet problem eller vad man nu ska kalla det. Det är som så att jag har filat på en logotype till företaget och jag går hela tiden bet. Jag har prövat både det ena och det andra utan att vara riktigt nöjd.
Därför utlovar jag en tävling här på bloggen. Du som lyckas att skapa den för mitt företag perfekta loggan vinner ett pris. Ett mycket fint pris vill jag lova, nämligen 50 % på avgiften för kursen "Övervikt handlar om känslor" som anordnas av Din Syster. Antingen använder du denna rabatt själv eller ger den till någon annan. Det är du som bestämmer. Under 2009 startar den första kursen 26 januari. Datum ej bestämt ännu för kommande kurser under året.

Tävlingsregler:
  • Några viktiga fakta: företagsnamnet är "Din Syster " och visionen är "hälsa för ande, kropp och själ". Gå gärna in på http://www.dinsyster.se/ för mer information.
  • Jag förbehåller mig rätten att bestämma vilken logga jag antar och vilken jag förkastar.
  • Du får skicka in så många olika förslag du önskar.
  • Ange namn, adress och telefonnummer så att jag kan nå dig med den eventuella vinsten.
  • Vinsten går ej att byta ut mot kontanter och den gäller för en kurs under hela år 2009.
  • Sista tävlingsdag är 20/12-08.
  • Skicka in dina förslag via e-post cathrine@dinsyster.se

Sprid gärna denna tävling till fler.

Tack för din hjälp!

Din Syster, Cathrine Nordlund

Inga kommentarer: