03 februari 2009

Smörgåsfax

Hej igen!
Det var länge sedan sist. Så länge, så det till och med har hunnit bli en ny månad. Tänk att det idag är 3:e februari och snart är det sportlov för barnen. Min stora pojk kommer hem då och det ska bli jätteroligt. Just nu är det ganska tyst i huset här hemma. Diskmaskinen går och man kan höra den en aning. Annars är det mest datorns surr och min egen andning jag hör. Levi sover, Adina är på dagis, Andréa är i skolan och Krister på jobbet. Det är faktiskt riktigt skönt!!! Jag har satt på lite kaffe, som jag nu tänker dricka medan jag förkovrarar mig inom ämnet stress... Hoppsan nu bröts tystnaden av mobiltelefonen... Det var Krister som ringde. Han berättade just att han var hungrig. Hoppas att närheten till Godisakuten inte utgör en alltför stor frestelse! Undrar om han ville att jag skulle skicka över någon macka via telefonledningen eller...? Jag har aldrig provat att faxa en smörgås... det kanske går om man samtidigt säger något magiskt ord. Vem vet...?
Nej, nu kallar både kaffe och bok, så hej då igen!

Cathrine

Inga kommentarer: