10 februari 2009

Lokal sökes med ljus och lykta!!!

Lokalfråga??? Jag söker en lokal till min verksamhet. Jag önskar en lokal med toalett och pentry. Den skall vara stor nog att samla ca 14 personer runt ett konferensbord. Jag vill även ha plats för ett skrivbord och bokhylla. Eftersom min verksamhet fortfarande befinner sig i startgropen är ekonomin begränsad men samtidigt är det svårt att få lönsamhet utan att ha en lokal. Jag önskar tid och ekonomiskt utrymme att kunna få "Din Syster" att växa. Det vore även väldigt roligt att ha en kollega, en likasinnad att bolla idéer med. Jag saknar dig..... var du nu finns? Om du finns?

Idag har jag varit på ett arbetsplatsbesök och intervjuat en person med personalansvar. Det var en uppgift från Universitetet. Intervjun handlade om stress och stresshantering. Mycket intressant.

Ikväll ska jag gå på möte på Bodarne lunchrestaurang. Erik Edin-stiftelsen håller möte där var tredje tisadg kl. 19. Sång och vittnesbörd om vad Jesus gjort i människors liv är alltid intressant och glädjande. Jag ska hämta upp två väninnor på vägen dit, som också ville följa med. Kul!

Nu kom Krister hem, så jag ska försöka umgås med honom en liten stund innan jag åker iväg.
Hej då!
Cathrine

Inga kommentarer: