25 januari 2009

Snack och snacks!!!

Hej alla glada och ledsna vänner, ilskna och apatiska kamrater!

Oavsett hur du känner dig för ögonblicket är du varmt välkommen till min blogg. Idag vet jag egentligen inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag har nämligen ett huvud som är alldeles "ihopakört" för tillfället. Jag har varit i full gång denna vecka och ska ta det lite lugnt nu några dagar. Jag har arbetat två kvällar här i Laxå Kommun. Jättekul att få komma ut och träffa all den underbara personal jag tidigare jobbat med! Jag har verkligen saknat er allihop!!! Jag har jobbat med mig själv, varit på en underbar revy i Lekeberg tillsammans med Kristers kollegor och deras respektive. Det var också väldigt roligt. Jag älskar verkligen att gå på teater, revyer och musikaler och när man får göra det i trevligt sällskap förhöjer det kvaliteten betydligt. Igår medverkade jag dessutom på "Må bättre-mässan" som arrangerades i Kunskapens hus här i Laxå. Jag fick även förmånen att hålla ett litet föredrag där på temat "Hälsa för ande, kropp och själ". Otroligt inspirerande att få göra en sådan sak när dessutom responsen blev så postiv som den blev. Ett stort tack till den underbara publiken!

Nu ska jag ha en liten mysig kväll framför teven och titta på en film eller kanske spela Nintendo wii och boxas eller bowla en stund. Ska nog även äta lite lågkolhydratchokladmousse och bara försöka må gott.

Inga kommentarer: