03 mars 2010

Gäsp!

Usch, vad jag är trött och ändå sitter jag uppe och bloggar...?! Egentligen borde jag gå till sängs och lägga mig och nanna en stund, lukta på mina små barn och trängas med min make. Imorgon väntar ju faktiskt en ny dag med nya möjligheter! Och tänk vad mycket härligt man kan göra när man sover... man kan resa till olika platser man aldrig skulle ha råd med i verkligheten, man kan sortera sina tankar och få rätsida på livet. Härligt!!! Fast det kan ju förstås innebära en del platser man inte vill vara på, inte ens om man fick betalt. Oavsett vilket det blir inatt behöver jag i alla fall sömn just nu och DU CATHRINE, jag menar NUUU! Dröm sött och vila ut i din sköna säng och känn dig som en prinsessa!
Tack, för det Cathrine. Du är ju en helt underbara vän!
Nu tror ni kanske att jag har gått och blivit tokig på riktigt. Men vet du vad:
Du umgås varje dag med dig själv 24 timmar, så varför inte se dig själv som din bäste vän? Oftast beter vi ju oss faktiskt som om det vore det motsatta. Så, från mig själv till mig själv och till alla er därute i cyberrymden: Sov gott och dröm sött och vakna upp till en morgondag med nya underbara utmaningar!